Har John Mattson huvudnycklar till min lägenhet?

Hej,

En hantverkare ska komma in i lägenheten. Har ni nycklar till min lägenhet?

Tack!

Kommentarer

  • Hej!

    Nej, John Mattson har inga huvudnycklar till lägenheterna. Om du inte kan vara hemma och släppa in en hantverkare eller besiktningsperson kan ett alternativ vara att ställa ditt dörrlås i serviceläge eller lägga nyckel i tub.

    Nyckel i tub
    Tuben finns på insidan av din lägenhetsdörr. Tänk på att inte ha någon stor nyckelring eller nyckelknippa för då går det inte att få ut nyckeln ur tuben.

    Ställa dörren i serviceläge
    Lås dörren och vrid nyckeln till vänster till läge ”klockan 10” innan du drar ut nyckeln(vänligen se bild nedan). Dubbelkolla att nyckelhålet är vridet till ”klockan 10” när du lämnar lägenheten, för då kan entreprenören eller besiktningsmannen komma in med en servicenyckel. Det är en nyckel som kvitteras ut av personen eller företaget som ska ha tillgång till lägenheten den dagen. Efter att uppgiften är färdig lämnas nyckeln tillbaka.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Kundtjänst
    John Mattson

    John Mattson Fastighetsföretagen AB
    (Uppdaterad )