Container för grovsopor

Hej! Jag läste runt lite och det verkar som om att om man inte själv kan åka till återvinningscentral så ställer John Mattson ut containrar då och då för brännbart material. Vart kommer information om detta så jag inte missar nästa gång?

Kommentarer

  • Hej Amelia,

    Tack för din fråga! Ja, vi ställer ut containrar för insamling av brännbart avfall i våra områden då och då. Vanligtvis sker detta i samband med renoveringar samt med våra Städdrev - städkvällar som vi genomför tillsammans mer er som bor hos oss.

    På grund av Covid-19 har vi inte kunnat Städdrevet sedan hösten 2019, men vi fortsätter att ställa ut containrar när vi får signaler om att behovet finns. Information om det här skickar vi ut i förväg på digitala trapphustavlor. Bor du i ett hus som ännu inte fått en digital tavla så kan du registrera dig längst ner på den här sidan för att få samma information till din e-postadress. Vi skickar även andra nyheter som berör ditt boende, så jag rekommenderar att du registrerar dig för våra utskick så att du får information även om driftsstörningar och andra aktuella nyheter.

    Önskar dig en trevlig dag.