Garanterad boendetid på korttidskontrakt

Hej

Jag har fått ett korttidskontrakt i Larsberg, hur länge får jag bo kvar i lägenheten?

Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej, och tack för din fråga

    När vi annonserar ut ett korttidskontrakt anger vi en garanterad boendetid, efter att den garanterade boendetiden passerat, förlängs kontraktet med 1 månad i taget, tills hyresgästen eller vi säger upp avtalet. Uppsägningstiden för korttidskontrakt är 1 månad.

    Med vänlig hälsning