Första inloggningen på min webbplats

Jag har problem med att logga in på Mina Sidor för första gången.

Kommentarer

  • Hej Elizbita,

    Du loggar in med ditt personnummer som användarnamn, och en tillfällig lösenord som du kan uppdatera genom att klicka på ” glömt lösenord ”
    Det lösenordet kan du ändra när du vill .

    Må gott,
  • Om min fru ska boka tvättstugan hur får hon lösen ord för inloggning?
    Det måste vara flera än jag som kan boka.
  • Om min fru ska boka tvättstugan hur får hon lösen ord för inloggning?
    Det måste vara flera än jag som kan boka.
  • Hej Fredrik,

    Det är endast kontraktsinnehavre som får tillgång till Mina Sidor.

    Må gott,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.