Färgkod väggar i Parkhusen

Bor på Agavägen 38. Jag ska måla över några igenspacklade borrhål, vilken färgkod är den för den vita färgen?

Kommentarer

  • Hej Thomas,

    Väggfärg: S-0500 N
    Glans 5
    (glans 20 kök/bad)

    Ha en trevlig dag!

  • Hej Tycker det är lite kallt i lägenheten. Enligt vår termometer hade jag 17 grader i morse.Elementen känns kalla+ Styrs värmen centralt och kommer den att ökas nu när det blivit kallare?

    Håkan Fjaestad
  • Hej,
    är det samma väggfärg i Larsbergsvägen husen?

    MVH
    Calle

    Carl Parling
  • Hej John Mattson.
    Jag bor på Korphoppsgatan i Hammarby Sjöstad.
    Söker Färgkod till köksluckor och väggar som har likadan färg, (tror jag). Dock har jag inte kommit fram till vad det är för färg. Ibland är det beige, ibland grå, ibland greige. Skulle vara tacksam om det finns en färgkod jag kan få. Jag tänkte målas mina vaser och krukor till den färger.
    Med vänliga hälsningar D.
    Dilek
  • Hej Dilek,

    Du har fått ett mejl från oss.

    Hälsningar
    Annelie
    Uthyrare
    John Mattson
    Annelie