Hur gör jag vid akuta fel efter kontorstid?

Hej

Vad gör jag om det händer något akut fel i min lägenhet, utanför kontorstid?

Tacksam för ett svar.

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga,
    Telefonnumret till John Mattsons jour använder du vid akuta ärenden utanför kontorstid som inte kan vänta till nästkommande vardag. Tänk på att du kan bli ersättningsskyldig för åtgärder av fel som du själv har orsakat.

    John Mattsons journummer är 08 - 613 35 00

    Du kan även läsa mer om när du ska ringa jouren på vår hemsida, klicka här!

    Med vänlig hälsning,
    Kundtjänst
    John Mattson
    John Mattson Fastighetsföretagen AB
    (Uppdaterad )