Vit Läckölounge möbel från outletutbudet.

Hur många har ni till försäljning av hörndel hö/vä /mittstycke. Vågar inte beställa nu eftersom jag inte varit på landet och mätt hur många sektioner som får plats.
Marie Noren-Axelsson

Kommentarer

  • Det finns 13 stycken avslut höger/vänster, 1 styck mittdel, inga hörndelar, 93 styck divan delar samt 9 styck fåtöljer i denna serien kvar.
    Adam
  • Tack för info. Fungerar det att i ett hörn ha 1 vä avslut+1 mittdel+1 hö avslut?
    Vänligen
    Maria Noren-Axelsson
    Marie Noren-Axelsson
  • Ja, det fungerar bra.
    Adam