Texas hageputer 107cm

Hei. Jeg har i løpet av årene kjøpt deres hageputer til forskjellige hus jeg har bodd i, og har vært veldig fornøyd. Her jeg nå bor så mangler jeg 5 puter, og Texas i 107*56cm passe helt fint i stoler og sofa. Har etterspurt hos Plantasjen i Norge. Ingen har de på lager. Finnes det andre som selger deres puter? Eventuelt - dere lager de fortsatt? Skulle helst hatt de i mørkeblå, Artikelnummer 91040. Vennlig hilsen Thor
Thor BLUNCK

Kommentarer

  • Dessvärre är artikeln slut för säsongen. Om ni kan tänka er en annan variant i samma modell hittar ni de vi erbjuder i vårt sortiment här - Texas dyna låg. Lagerstatus och beräknade inleveranser presenteras för varje produkt på respektive produktsida.
    Amanda