Reservdelar till 3*4 m paviljongtak

Kan jag köpa delar till paviljongtak som gått sönder 3*4 meter
Monica

Kommentarer

  • Vi erbjuder både takkonstruktion, tygtak samt reservdelskit som reservdelsprodukter. Du hittar alla våra reservdel- och tillbehörs produkter här.
    Amanda
  • Hej!
    Ni har ett reservdelskit som innehåller 128 st upphängningskrokar och 16 stopp-pluggar till skena.
    Kan man inte bara köpa stopp-pluggarna?Det är ju de som går sönder pga av de vassa kanterna där de ska sitta.

    Hälsningar Michael
    Michael Karlsson
  • God dag Michael,

    Dessvärre är det ingenting vi erbjuder i reservdelssortimentet .
    Bertil
  • Hej, vi har en pergola 3 x 4 . Har köpt flera tak till den men den senaste har vi bara haft två säsonger och redan förra året gick nylonnätet runt lilla lufttaket  sönder så det regnar in, finns en sån reservdel att köpa.
    Man ska INTE behöva köpa nytt tak efter två säsonger.

    Mvh
    Siw Blom

  • Vi har dessvärre inte enbart det s k topptaket som reservdel att sälja.
    Adam