Reservdel

RESERVDEL LUXOR 3X4 TAKKONSTRUKTION
Artikelnummer 103604

När får ni in denna vara på lager?
Carina Larsson

Kommentarer

  • Reservdel med artikelnummer 103604 fick vi precis beskedet att den dessvärre inte kommer in i lager under denna säsongen, då vår leverantör inte har något material kvar till tillverkningen.
    Adam
  • Ajdå, det var verkligen tråkigt då vi behöver detta till vår paviljong i sommar och redan har köpt ett nytt taktyg :(.
    Vet ni någon återförsäljare som kan ha kvar detta i sina lager från föregående säsong? Kan ni kolla i era led?
    //Carina
    Carina Larsson
  • Vi har dessvärre ingen av våra återförsäljare som köpt på sig flera av dessa, utan endast en och en, vilket betyder att de haft kundorder för dem.

    Adam
  • Hej igen, kan ni tänka er att sälja en helt ny ställning till oss (utan några tygsidor och tygtak)? Mvh Carina
    Carina Larsson
  • Nej, det har vi dessvärre ingen som helst möjlighet att göra, då allt ligger förpackat i en och samma kartong.
    Adam
  • Var kan jag få tag i stängerna till taket på hammocken dalom?
    De och skruvar har rostat sönder Mvh Monica
    Monica
  • Hammockrören du letar efter finner du i nedan länk:

    RESERVDEL HAMMOCKRÖR 2-PACK - Hillerstorp.se
    Tommy
  • Hei, Jeg ønsker meg en ny benk til Hilerstorp Dalom Hammock, altså bare benken, er det mulig å få kjøpt det?
    Reidunn Aasheim
  • Hej Reidunn,

    Jag beklagar, men det är inte möjligt att enbart köpa bänken till en hammock.
    Tommy
  • Takkonstruktionen 103604 kommer att komma in under denna säsong.

    Planerat datum är slutet av Juni.
    Tommy
  • Hei, takk for info, men jeg mangler bare benken.
    Reidunn Aasheim