Paviljong Luxor 3x4

Skulle behöva köpa ny, övre takstomme till min paviljong. På hemsidan står det att den kommer in under våren. Vet ni ungefär när? Kan man redan nu lägga beställning på en sådan i butik?

Anna

Kommentarer

  • I nuläget har vi dessvärre inget mer specifikt datum att ge, vilket innebär att det kommer dröja minst 6 veckor tills vi har produkten i lager. Håll gärna utkik på vår hemsida, information om beräknade inleveransdatum uppdateras allt eftersom. I vår webbshop kan du beställa produkten först när den är åter i lager, men du kan alltid ta kontakt med någon utav våra återförsäljare för att se om du kan förbeställa produkten hos dem. Du hittar våra återförsäljare här.
    Amanda