När kommer mina beställda varor?

Får jag ett leveransbesked?
Fredrik Petersson

Kommentarer

  • Om du har köpt möbler av en återförsäljare måste du kontakta kundtjänst hos återförsäljaren. Om du har köpt möbler direkt i Hillerstorps egen webshop så kan du kontakta kundservice@hillerstorp.se.
    Anders Mårtensson
  • Jag beställde i går 2 st Texas dyna låg 875 kr st men har inte fått nått bekräftelsemail. Blev något fel
    Anna Stina Svensson
  • Vi har fått in din order LS109179, den 22 maj, och den skickades från oss den 23 maj 2023 på sändningsnummer 373323992543967533 med PostNord. Det verkar som om du redan fått din leverans.
    Adam