MN8W4CV4

Min ordet hann lämna posten och åka tillbaka. Hur gör jag nu
Anna Lidén

Kommentarer

  • Vi kommer att göra en återbetalning till dig via Klarna, när vi fått din order i retur till oss. Du får sedan göra en ny order, om du fortfarande vill ha artiklarna.

    Adam

  • Hej

    klarna verkar inte har cancellerat min faktura för de dynor jag beställde men som hann åka tillbaka till er?

    Vad behöver jag göra?
    Anna Lidén
  • Kan du maila ditt ordernummer till oss till mailadress: info@hillerstorp.se
    Ordernumret börjar med LS110
    Adam
  • Hej nu hittade jag :

    LS102693

    Anna Lidén