Madrid sittdyna blå

Hej!

Ser att Madrid sittdyna blå med vit  är slut i lager. Har ni någon uppskattad tid för när den kommer tillbaks, alternativ uppskattad tid till att ni kommer att kunna meddela ett leveransdatum?

Kommer ni att få in fler ryggkuddar (Madrid, blå) samtidigt, ser att det finns få kvar i lager även där.
Matilda

Kommentarer

  • Vi presenterar lagerstatus samt beräknade inleveranser för respektive produkt på hemsidan. Datum uppdateras allt eftersom. Det ser dessvärre inte ut som att vi kommer få in mer utav Madrid dyna blå med vit kant. Ni hittar alla våra madrid dynor här.
    Amanda