Leveranstid

Hej,

Jag har för avsikt att köpa ett Läckö utekök - bänk med vask samt bänk utan vask. Såg att Hornbach hade ett bra pris och indikerade en leveranstid på fyra dagar trots att dom inte hade varan i lager, dvs ordern går direkt till er. Då jag behöver uteköket till ett studentfirande nästa helg är jag mån om att den leveranstiden håller.
Undrar därför om det är rimligt att jag har varorna senast fredag nästa vecka om ni får ordern från Hornbach ikväll eller på måndag.

// Henrik
Henrik Larsson

Kommentarer

  • Jag kan dessvärre inte garantera leveranstid då leveransen skickas ut på kundens fraktavtal.
    Amanda