Leverans, förläng uthämtningstid

Hej, hittar inget telefonnummer till er så hoppas ni kan svara snarast här.
Postnord har skickat vår beställning till fel uthämtningsställe och det är sista dagen idag innan varan går tillbaka till er. De sade att vi måste meddela er så att ni kan be Postnord om förlängd uthämtningstid och sen kan de köra ut varan till oss. Och detta måste ske idag eftersom det är sista dagen och det är bara ni som kan förlänga tiden. Det är Postnords försändelse-ID: 00373323992455752746.
En stol beställd av Cecilia Edén. Och den har hamnat i Kungsängen fast den skulle till Solna.
Om ni vill kan ni ringa mig på 070-7624727.

Kristofer Edén

Kommentarer

  • Hej,
    ser att sändningen hämtades/levererades idag till Solna. Får då anta att det löst sig med leveransen trots allt. Om inte, återkom till oss.
    Mvh

    Adam
  • Nej den kom inte till Solna. Jag fick låna en bil och åka några mil för att hämta istället.
    Synd att ni inte har ett telefonnummer man kan nå er på så hade vi kunnat lösa detta direkt istället. Vågade inte chansa på att ni skulle svara och hinna hjälpa till med detta idag och klockan 18 skulle varan skickas tillbaks om jag inte hämtat ut den.

    mvh Kristofer

    Kristofer Edén
  • Vi har dessvärre inte möjlighet att välja utlämningsställe hos PostNord, men bra att det löste sig ändå för dig.
    Mvh

    Adam