Lager

En dyna jag önskar köpa har status Ej i lager hos er. Går det att få reda på när den förväntas komma in i lager? Även om jag kontaktar en återförsäljare och ber denne att göra en beställning till er antar jag att, om det står Ej i lager hos er, att inte heller återförsäljaren får tag i dynan?
Inger Höglund

Kommentarer

  • Hej, de artiklar med status Ej i lager är dessvärre slut för säsongen.
    Amanda
  • Det här gäller dyna till Baden Baden. Kommer de in i lager nästa vår?
    Inger Höglund
  • Sortimentet för 2022 är inte helt satt ännu, vi kommer erbjuda baden dynor, men däremot i vilka tyger det blir kan jag dessvärre inte svara på i nuläget.
    Amanda
  • Ungefär när nästa år kan man vänta sig att de nya dynorna syns på er hemsida?
    Inger Höglund
  • Under hösten/vintern bör sortimentet vara klart inför 2022.
    Amanda
  • Tack för svar!
    Inger Höglund
  • Hej kommer bullerö dyna till särö positionsstol i beige in i år och isf när?
    Med vänlig hälsning, Ulrika
    Ulrika
  • Det finns en del Bullerö-dynor i lager redan, och de som inte finns just nu beräknas komma in igen i mitten av juni 2023.
    Adam
  • Kan jag få info när beige Panama kommer in? Mvh Ulrika

    Ulrika
  • Vi har ett leveransdatum i vårt system 2023-06-26 på dessa dynor.
    Adam