Hur lång leveranstid har ni?

Hej,

Jag vill köpa ett nytt utebord till uteplatsen, levererar ni till Norrtälje? Hur lång tid tar det?
Christoffer Hamrin

Kommentarer

  • Hej, vi har återförsäljare nära Norrtälje. Gå in på https://www.hillerstorp.se/hitta-aterforsaljare och välj den återförsäljare som är närmast dig. Om de har ditt önskade utebord på lager så kan du ta med det hem samma dag. Om det är en beställningsvara och finns på Hillerstorps lager i Småland så kan din återförsäljare beställa hem bordet. Då har du bordet inom några dagar.
    Anders Mårtensson