Himmelsnäs solsäng art 93308

Det står att den ska inkomma i lager 14/7. Har för mig att det stod 5/7 för en vecka sedan. Tror ni den kommer bli ytterligare försenad? Man kan väl inte lägga order förrän ni har den lager eller hur? Man kan alltså inte reservera den?
Christina Hultberg

Kommentarer

  • Produkten beräknas inkomma vårt lager runt den 14/7, och är köpbar först när de finns i lager.
    Amanda