Har ni out-let försäljning i Hillerstorp?

Jag representerar en klostermuseiförening som planerar att köpa in 12 st klappstolar av märket Torpet samt 3 st bord av samma märke. Färg grön. Som en fattig förening söker vi bästa pris.
Hälsningar
Lars-Erik

Lars-Erik Kullenwall

Kommentarer

  • Hej Lars-Erik,

    Dessvärre är våra bord slut i lager och kommer tidigast senare i höst.
    Vid större offertförfrågningar ber vi dig skicka ett mejl till info@hillerstorp.se
    Jenny