Hammock Dalom Kanel

Jag söker en Dalom Kanel med vitt eller beigt tak och med vita eller beiga dynor.
50 årspresent till vår dotter
Sven

Kommentarer

  • Vad roligt att ni är intresserad av vår hammock Dalom. Dessvärre är den kanelfärgade hammocken tillfälligt slut i vårt lager, beräknas åter igen i början av juli. Det är möjligt att någon av våra återförsäljare har möbeln i lager, kontakta gärna era närmsta återförsäljare för att se om de har den i lager. Ni hittar alla våra återförsäljare på vår ÅF-Karta som ni hittar här. Återförsäljare.
    Amanda