Beställning på hillerstorp.se

Hur beställer jag på eran webbsida?

Thomas

Kommentarer

  • Hej, du beställer direkt på vår hemsida www.hillerstorp.se. De produkter som är köpbara går att lägga till i varukorgen. Därefter får du fylla i dina uppgifter i kassan, innan du bekräftar köpet.
    Amanda
  • Skulle vilja beställa men det går inte:
    35790195 & 357401808
    Shabby chic 1 stbord & 3 st bänkar.
    Är dom slut i lager och i så fall när finns dom tillgängliga?
    Thomas
  • Är produkterna ej beställningsbara är det för att de är tillfälligt slut i lager. För varje produkt på hemsidan presenteras beräknade inleveranser.
    Amanda
  • Kan man lägga en beställning på en vara som är tillfälligt slut och som beräknas komma in i lager i juli?
    Peter
  • Hej Peter, produkterna är endast köpbara när de finns i lager.
    Amanda
  • Hej
    Jag försöker avboka en order men kan inte hitta telefonnummer till er?
    Weronika