Väggkalender svar från HB №386153

Hej igen, vi skrev om väggkalendrar här på forumet och tog inte med vår adress eftersom målet inte bara var att vår familj skulle få en kalender. Kalendrarna delades inte ut varken på Vendelsö, eller Källvägen, eller Örnens väg i Handen, mm. Nu är det redan andra halvan av januari, det är osannolikt att vi får dem.
Vad trist, Haninge Bostader. Vi behöver inga fler svar på vår mejladress, detta är inte ett privat meddelande, detta forum finns till för att alla hyresgäster ska kunna läsa frågorna och svaren.

God fortsättning på det nya året.

Lena, Bengt och Göran med grannar.

Kommentarer

  • Hej igen Lena, Bengt och Göran och grannar!

    Vi på Haninge Bostäder har inte dragit in på varken väggkalendern eller bobladet. Vi tycker den är lika bra och viktig som ni gör. Vi har i år valt att försöka gynna kommunens idrottsverksamhet som delar ut dessa åt oss, till alla våra hyresgäster. Det har dock kommit till vår kännedom att de har missat några portar. Är det så att det har missats hos dig blir vi jätteglada om ni hör av er till oss, så vi kan åka dit och dela ut själva i just den porten/fastigheten.
    Tack för att ni hör av er så vi kan dela med oss av vår fina kalender och boblad.
    Ha det gott!
    Jeasmine Kundservice
  • Hej igen!

    Örnens väg 56, Vendelsö skolväg 124, Dalarövägen 38, 40, 42, 52, Källvägen 18, det är portar som vi med säkerhet vet att hyresgästerna inte fått några kalendrar. Vi är förmodligen många fler, men det är inte vårt jobb att leta efter andra.
    Tack om vi får dem, det verkar lite meningslöst att korrespondera vidare om detta ämne:))

    Ha det gott!
  • Hej igen!

    Tack för att ni tar er tid och skriver ner vilka adresser ni vet om som inte fått kalendern. Vi kommer nu att dela ut i dessa portar. Tanken med forumet är att fler läser, och kan då höra av sig till oss, om de inte heller fått kalendern eller bobladet.
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Jeasmine Kundservice
  • Hallå. Idag är det den 31.01.2023.  2 veckor till har gått sedan ert löfte, men vi har inte fått några väggkalendrar på angivna adresser. Vi anser att sådan respektlös behandling av HB-hyresgäster förtjänar att offentliggöras och Mitt i skulle vara intresserad av vår brevväxling med Jeasmine på kundservice om "kommunens idrottsverksamhet" som "missade några portar" och även efter att vi har lämnat våra adresser, "missade de" dem igen.
    Vilken skam.
  • Hej igen!
    Idag har vi delat ut både almanackan och det senaste bobladet i er port, samt skickat ut e-post till alla på Örnens väg, att höra av sig om de inte fått något av dessa och önskar få dem, för då skickar vi ut till de som är intresserade. Även de på andra adresser som inte fått almanackan eller bobladet och önskar få det, får gärna höra av sig till oss, så ordnar vi det.
    Alla våra Boblad finns även att läsa digitalt på vår hemsida för dem som önskar det.
    Här kan du läsa våra boblad!
    Jeasmine Kundservice
  • Hej.
    Vi fick inga kalendrar heller. Vi uppskattade att få dem varje år, de var bekväma, men vi har inte fått dem för 2023 heller. Det gäller nedre våningen på Dalarövägen (entré 38, 40, 42), bekanta från Dalarövägen 50 och 52. De levererades dock till grannhuset på Dalarövägen 26A.
    Jag och mina grannar vill ha väggkalendrar.
    Mvh
    Tatjana Anna
  • Hej och tack för ditt svar!
    Vi skickar ut till alla som hör av sig till oss med post, så du kommer att få almanackan och bobladet skickat till dig inom kort.
    Be även dina grannar som inte har fått, att de hör av sig till oss, så skickar vi även till dem.
    De kan mejla oss på info@haningebostader.se eller ringa under våra öppettider.
    Önskar dig en fortsatt fin dag 😊
    Jeasmine Kundservice