Vad händer med efterlevande om kontraktsinnehavaren avlider

Maken står på kontraktet , jag är arbetslös och utan inkomst. Vad händer med mig om maken avlider

Kommentarer

  • Hej Carina och tack för din viktiga fråga!

    Dock är den svår att svara på direkt eftersom det beror på så många olika faktorer, T.ex: Står båda på avtalet?, Har ni gemensamma minderåriga barn? Har ni varit folkbokförda på samma adress? Hur länge? osv osv. Vi önskar att ni kommer in med en ansökan om överlåtelse när och om det blir aktuellt, så gör vi en individuell prövning med alla samlade fakta.
    Jeasmine Kundservice