Upphördatum på mina sidor

Hej!

När jag loggar in på mina sidor står det "ködatum: 2018-12-11", det var när jag ställde mig i er kö. Under står det "Upphör: 2020-12-06". Vad betyder det?

Kommentarer

  • Hej Erica!

    Haninge Bostäder har ett aktivt kösystem. Det innebär att bostadssökande i vår kö ska själv vara aktiv och uppdatera sin intresseanmälan. Dvs i ditt fall upphör din kö 2020-12-06 om du inte varit aktiv och loggat in igen innan den tiden.
  • Hur kan jag ställa mig i kö igen eller uppdatera mina sidor
    Sasa
  • För att uppdatera sin kötid, räcker det med att man loggar in minst en gång per 18 månader.
    Har man blivit raderad på grund av inaktivitet så måste man registrera om sig på nytt.
    Jeasmine Kundservice