Tar HB Kreditupplysning innan visning av lgh?

Hej.
Ni på HB tar väl INGEN kreditupplysning på mig förrän jag gått på visning o därefter tackat JA till lgh på Nynäsvägen 44, vån 5?
Ja, om det blir aktuellt m ett byte av lägenhet för min del vill säga.
Mvh J.B
Jeanette

Kommentarer

  • Hej Jeanette!

    Det här är ett utdrag ur vår uthyrningspolicy som du kan läsa om på vår hemsida. Det är ett generellt svar då det här är vår publika sida. Jag har inte tittat något på dina uppgifter gällande sökt lägenhet. Hoppas det är svaret på din fråga.

    Ha en fin dag

    Helena Uthyrare