Spärrad intresseanmälan

Hej, jag såg att min intresseanmälan är spärrad pga uteblivet svar på lägenheter jag gjort intresseanmälan på. Visste ej detta utan antog att uteblivet svar var samma som att tacka nej. Går detta att få bort på något sätt skulle jag vara väldigt tacksam då jag sitter i en lite jobbig boendesituation eftersom mitt nuvarande kontrakt går ut om 5 månader.

Är det möjligt att plocka bort spärren så kommer jag vara noga med att tacka ja eller nej på de lägenheter jag söker.

Mvh Max
Max

Kommentarer

  • Hej Max!
    Vi ändrar tyvärr inte våra regler, utan de är lika för alla. Om man uteblir med ja eller nej-svar, så blir man spärrad i 3 månader för att söka lägenhet. Man samlar dock poäng som vanligt.
    Här kan man läsa mer om våra regler!

    Önskar dig lycka till i ditt sökande🌼
    Jeasmine Kundservice