Söker bostad

Hej Lena !

Jag skulle vilja veta om min dotter som bor i ett annat kommun kan registrera sig i
Haninge.Hon bor i en etta som är för liten eftersom de har en tvåårig bebis,
vilket gör det svårare på grund av den lilla storleken på lägenheten.
Hon är redan registrerad i bostadförmedligen.Hon har jobb och hennes sambo också,och hyresavgiften är inte problem.
mvh
Nora Balladares

Kommentarer

  • Hej Nora och tack för ditt mejl!

    Självklart ska hon stå i vår bostadskö. Alla som har ett svenskt personnummer oavsett var man bor, kan registrerar sig på vår hemsida www.haningebostader.se och göra en kundanmälan.
    Lycka till!
    Jeasmine Kundservice