Råttor vid garaget på Örnens väg

Hej,
Det är väldigt mycket råttor vid garaget på Örnens väg. Är detta något som ni kommer att åtgärda, eller? Innan dom börjar gnaga sönder kablar i bilarna.
/Tomas

Kommentarer

  • Hej Tomas och tack för ditt inlägg!
    Anticimex har påbörjat sitt arbete med att avlägsna råttorna men det tar lite tid att att bli av med dem. Men som sagt, vi är medvetna om problemet och jobbar på att få ordning på det inom kort.
    Ha det gott!
    Jeasmine Kundservice