problem med intresse anmälan

hej
Jag kan inte göra intresse anmälan på hemsidan. Det står att du räknas som en robot i vår system.Hur kan jag göra en intresseanmälan?

Kommentarer

  • Hej!
    Logga in på vår sida via webben: www.haningebostader.se och gör det gärna på en dator, då brukar det gå lättare. Vi har problem med vår app för tillfället, men vi jobbar på att få den att fungera så fort som möjligt.
    Jeasmine Kundservice