Parkering

Jag vill fråga  varför de som bor i Jordbro Moränvägen  har 3 eller fler parkeringsplatser (garage) och jag kan inte få någon parkeringsplats? Mvh Tatjana

Kommentarer

  • Hej Tatjana och tack för att du frågar oss!
    För flera år sedan fanns det gott om parkeringsplatser i Jordbro och då fick man hyra flera stycken för att vi inte ville stå med tomma platser.
    Nu, några år senare har det ändrats och nu har vi ont om parkeringsplatser i just Jordbro så för tillfället är det en plats i första hand per hushåll som vi hyr ut. Den som inte har någon plats idag, går före en som söker sin andra plats. Vi skickar ut erbjudande efter hur lång tid man stått i vår kö när vi får in en ledig plats.
    Jeasmine Kundservice