När ska jag lämna in nycklarna?

Vilken dag och tid måste jag lämna tillbaka mina lägenhetsnycklar?
Jeasmine Kundservice

Kommentarer

  • Du ska lämna dina nycklar till oss senast klockan 12.00 den första vardagen efter att ditt hyreskontrakt gått ut. Det betyder alla lägenhetsnycklar, även brickor och nycklar till tvättstuga, garage och förråd. Om du har tappat bort nycklar, eller inte lämnar in dem i tid, riskerar du att få betala för ett låsbyte.

    Haninge Bostäder
  • hej. Jag ska flytta ut den 29 februari, sista dagen när man kontrakt går ut. Kan jag lämna nycklar dagen efter den 1 mars på fredag eller måste jag lämna de redan 29 februari?

    Och när kan jag boka städbesikning när jag ska flytta ut sista dagen?

    Jawid
  • Hej !
    Du ska lämna dina nycklar till oss senast klockan 12.00 den första vardagen dvs före kl. 12:00 den 1 mars efter att ditt hyreskontrakt gått ut. Det betyder alla lägenhetsnycklar, även brickor och nycklar till tvättstuga, garage och förråd.
    Du får ett personligt mail från oss inom några dagar efter uppsägningen med information om vad som händer nu för just dig.
    Helena Uthyrare