lokal för evenemang

Vamos a tener un evento que es el cumpleaños de mi hijo y me gustaría tener un lugar para celebrar.
¿Dónde puedo conseguir un Lokal?
Atentamente, Enrique
Enrique

Kommentarer

  • Hej Enrique!
    Vi har tyvärr ingen lokal för detta ändamål för tillfället. Men lyssna gärna med hyresgästföreningen som kan ha lokaler att hyra.
    Jeasmine Kundservice
  • Hej tänkte höra fins det kalas lokal man kan hyra i tungelstavägen??

    Johny
  • Hej!

    Vi på Haninge bostäder har ingen lokal för uthyrning tyvärr.
    Jeasmine Kundservice