Vad händer med köpoängen om man får kontrakt på en tidsbegränsad bostad?

Hej!

Vad händer med köpoängen om man accepterar ett erbjudande på era tidsbegränsade bostäder? Nollställs poängen eller behåller man dem?

Mvh Joakim

Kommentarer

  • Hej Joakim,
    Tack för din fråga!

    Om du får ett kontrakt på en tidsbegränsad bostad behåller du dina köpoäng. Kötiden/köpoängen nollställs endast om du får ett tillsvidare kontrakt på en vanlig lägenhet.

    Önskar dig en trevlig dag!