köpoäng

Jag anmälde mig till lägenhetskö 2012 och jag undrar hur jag räknar ut köpoängen  5835?

Kommentarer

  • Hej Inger och tack för din fråga:

    Man får 1 poäng per dygn från det datumet man registrerade sig. Glöm inte att uppdatera (logga in) minst en gång per 18 månader för att inte åka ur kön.
    Om du har ett bostadskontrakt hos Haninge Bostäder får du 1,5 poäng per dygn istället.
    Jeasmine Kundservice