Kan man slå ihop köpoäng?

Kan jag och min kille slå ihop våra poäng ? Vi hyr för tillfället ut i andrahand men byggnaden skall rivas i slutet av mars och vi har ingenstans att ta vägen vi har en dotter som är 1,5år och en liten beräknad i maj...

Kommentarer

  • Hej Dominika och tack för din fråga!
    Man kan inte slå ihop sina poäng, utan man söker var för sig, alla på lika villkor.

    Det finns även andra privata hyresvärdar i Haninge som kan vara värda att kika på, några exempel är:
    • akelius
    • Victoria Park
    • Heimstaden
    • K2A
    Lycka till i ert sökande.
    Jeasmine Kundservice
  • Hej!
    Jag undrar om det är möjligt att överlåta alla mina köpoäng till min make?
    Tacksam för svar.
    Med vänlig hälsning
    Marie
  • Hej Marie och tack för din fråga!

    Man kan inte överlåta poäng, de är personliga för alla.
    Jeasmine Kundservice
  • Om man tackar ja till en lägenhet, förlorar man sina köpöäng och börjar från början?

  • Hej och tack för din fråga!
    Ja, dina poäng nollas när man skriver ett nytt kontrakt.
    Jeasmine Kundservice
  • Hej
    Jag är registrerad och väntar på kö men kan inte se hur långt kö är mvh Betlehem
  • Hejsan!
    Vi har ca 6-16 års kötid på våra lägenheter, och om du gör en intresseanmälan på en lägenhet, så kan du se hur många poäng den har som har högst poäng som söker och då jämföra med hur många poäng du har. Då ser du ungefär hur många poäng som behövs.
    Lycka till!
    Jeasmine Kundservice
  • Hej! Jag har varit på en visning, kulfångsgatan 16 i juni månaden, då var jag på tredje plats, hade ni sagt. Nu jag tackade ja till kulfångsgatan 18. Nu säger ni att jag är fortfarande på tredje plats. Skulle jag vara inte på andra platsen? Eftersom någon annan hade tagit den lägenhet?
    Mvh Selma
  • Hej och tack för din fråga!
    Det blir en ny kö på varje ny lägenhet man söker. Att man är på plats nummer 3 i kön på en lägenhet, betyder inte att man är på samma plats på en annan lägenhet man söker. Det beror på vilka som söker och hur många poäng de har.
    Jeasmine Kundservice
  • Finns det hyreslägenheter på Wallinvägen i Dalarö?
    Vill gärna ha en 2:a
  • Hej,

    Vi har lägenheter på Wallingatan 21 på Dalarö alla våra lediga lägenheter finns på våra hemsida att söka.