Kan jag tacka ja till fler än ett lägenhetserbjudande?

Hej! Om jag har fått fler än ett erbjudande som jag kan tänka mig, där jag är någonstans bland dom 10 första, kan jag enbart tacka ja till ett av erbjudandena eller hur funkar det om jag tackar ja till flera erbjudanden?

MVH

Kommentarer

  • Hej M,
    Tack för din fråga!

    Du kan alltid välja att tacka ja till de lägenhetserbjudanden som du har fått, oavsett om det är ett (1) eller flera.

    Önskar dig en fin dag!