Jag har fått 3 erbjudanden, vad ska jag göra nu?

Hej!
Jag har fått 3 erbjudanden på visningar i Jordbro. I meddelanden står det att jag måste ringa och avtala en tid, men har fått svar från er att lägenheterna inte är färdiga för visningar.
Vad måste jag göra nu? Ska ni kontakta bara den enda person som är först eller alla tio personer som har fått erbjudandena?
Kan man få en lägenhet om man har provanställning?

Tack för svaret på förhand!

Kommentarer

  • Hej Ana och tack för ditt mejl!

    Det är de 10 med mest poäng som har fått ett erbjudande på dessa lägenheter och måste säga ja eller nej genom att titta på ritningen eftersom huset inte är färdigbyggt ännu. När sista datumet har passerat kommer vi att begära in inkomstuppgifter och personbevis av den som står som nummer 1 i kön. Om den tackar nej, inte har tillräcklig inkomst eller skulder, kommer vi att gå till nr 2 i kön av dessa 10.
    Vi bedömer alla från fall till fall, så skicka in din uppgifter om du blir på tur så får vi kika på det då. Vi räknar även a-kassa.

    Ha en fortsatt fin kväll.
    Jeasmine Kundservice