Intyg

Hej!
vilka intyg behöver vanligt man som har ett jobb för att ladda upp dem på mina sidor,

MVH

Kommentarer

  • Hejsan!
    Om man har arbete och sökt en lägenhet som man blivit på tur på, önskar vi ha:
    1. Arbetsgivarintyg
    2. 3 senaste lönespecifikationerna
    3. Familjebevis (som man får om man ringer till skatteverket, det går inte att skriva ut själv.)
    Jeasmine Kundservice
  • Om man har CSN istället för anställning, hur kan detta presenteras då det inte är en "lönespecifikation"?
  • Hej och tack för en viktig fråga!
    Vi önskar se din inkomst 6 månader framåt i tiden. Det kan det vara från CSN, försäkringskassan, arbete eller liknande.
    Jeasmine Kundservice
  • Hej!

    Om man har blivit erbjuden en lägenhet, när måste man senast lämna in intygen?

  • Hej!
    Det beror lite på, men oftast ca 6-8 dagar önskar vi ha in intygen, men det framgår i mejlet vilket datum som är senast att lämna in. Men redan innan påminner vi dem som blir erbjudna att gå på visning på sökt lägenhet att börja samla ihop sina intyg.

    Jeasmine Kundservice