Intresseanmäla lediga lägenheter

Jag är intresserad av era lägenheter som ni bygger i Jordbro. Finns det någon möjlighet att intresseanmäla alla lägenheter eller har ni en maxgräns?

Kommentarer

  • Hej Filip,
    Man kan bara lämna intresseanmälan på våra lägenheter som publiceras på hemsidan. Man kan intresseanmäla max tre (3) stycken lägenheter åt gången.

    Återkom gärna om du har några ytterligare funderingar!
  • Hur gör man intresseanmälan?
  • Hej Rebecca,
    För att kunna göra en intresseanmälan måste man först vara registrerad som sökande hos oss. Om man vill registrera sig som sökande i vår kö behöver man göra en Kundanmälan.

    När man är registrerad loggar man in på Mina sidor och går in på Lediga objekt.
    För att intresseanmäla en lägenhet går man in på objektet man är intresserad av genom att klicka på Visa objekt. Därefter klickar man på Gör intresseanmälan.

    Tänk på att din intresseanmälan inte kommer att registreras förrän du har bekräftat dina uppgifter som visas efter att du har tryckt på knappen Gör intresseanmälan.

    Med vänlig hälsning,
  • Hej,
    Jag skulle vilja att fråga om man kan be att byta lägenhet till en annan lägenhet och hur lång tar tid det?
  • Hej Imad och tack för din fråga!

    Man måste först själv hitta någon annan person att byta sin lägenhet med, sedan skickar ni gemensamt in en bytesansökan och beskriver varför ni önskar byta med varandra och lämnar då även in efterfrågade intyg, vilket framgår i bytesansökan.
    Lycka till!
    Jeasmine Kundservice