Inte betala hyran

Hej!
Vad händer om jag inte betalar hyran i tid?

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga!

    Alla obetalda hyresfakturor går automatiskt vidare till Svea Inkasso.
    Det som tillkommer hos Svea inkasso är 180:- i påminnelseavgift och ränta på kapitalbeloppet.
    När du får hem brev från Svea Inkasso så kontaktar du dem och kommer överens med dem om hur och när du gör inbetalningen till dem. Deras kontaktuppgifter finns på det brev du får från dem.
    Malin