Inkomstkrav och olika inkomster

Hej, fråga om inkomstkrav:
I min profil har jag skrivit upp min årsinkomst från mitt arbete men jag har sjukersättning på 25%.
Jag har också rätt till bostadstillägg upp till 6500 kr.

Kan jag notera på min profil att min lön inte är min enda inkomst?

Jag har nyligen sökt en lägenhet och enligt bokalkylen uppfyller jag inte inkomstkraven för lägenheten med bara min lön och sjukersättning men med bostadstillägget gör jag det.
Kan jag fortfarande få lägenheten tack vare det om köplatsen går till mig?

Erik

Kommentarer

  • Hej Erik.

    Ladda upp dina intyg som styrker din bruttoinkomst du har på samtliga dina inkomster inkl intyg på ditt bostadstillägg. Kommer du på tur meddelar vi om det är några intyg vi saknar.
    Pernilla Ansvarig uthyrare