Inkomster

Hej har plats 3 på en lägenhet i västerhaninge, jag håller på att ladda upp anställningsbevis inkomst mm, ska jag även skicka in info om barnbidrag / omvårdnadsbidrag som jag får varje månad eller räcker det med årsinkomst från jobbet ? Eller ska jag räkna med dom grejerna i årsinkomsten ? Mvh Sara
Sara

Kommentarer

  • Hej Sara.

    Även intyg på övriga inkomster/bidrag behöver du lämna in. Viktigt att det framgår månadsbruttoinkomst för varje månad , dem tre senaste månaders.
    Pernilla Ansvarig uthyrare