Inkomst och antal barn

Hej!
Hur fyller man i antal barn om man har sina barn varannan vecka? Jag har 2 barn, men bara varannan vecka så jag har ju inte kostnader för 2 barn så som ni skriver i uthyrningspolicyn.  Ska jag då fylla i 1 barn, vilket ger 2 barn på deltid eller ska jag fylla i 2 barn? vilket blir fel när det gäller hur mkt man ska ha kvar enligt uthyrningspolicyn.

Kommentarer

  • Hejsan och tack för din fråga.
    Fyll i rätt antal barn när du registrerar dig.
    Får man sen ett lägenhetserbjudande så gör vi en individuell bedömning från fall till fall eftersom det finns så många olika situationer att ta hänsyn till. Men som regel räknar vi på ett barn, om man har två barn på halvtid.

    Jeasmine Kundservice