Inglasning av balkong

Vi som hade inglasade balkonger på Moränvägen innan balkongrenoveringen, kommer vi få tillbaka inglasad balkong igen?

Kommentarer

  • Hej Mattias och tack för din fråga!
    Svaret på den är ja, ni kommer att få tillbaka era inglasade balkonger. Dem börjar att återställas när alla balkonger är klara i etapp 1.
    Ha det gott!
    Jeasmine Kundservice
  • Om man vill ha inglasad balkong kan man få det då? På moränvägen?
  • Hej!
    De nyrenoverade balkongerna på Moränvägen är förberedda för inglasning och vi håller på att se över detta tillval och kostnad m.m. Mer information om detta kommer att finnas på vår hemsida när det blir aktuellt.
    Jeasmine Kundservice
  • Hej HB
    Tänkte bara fråga om det kommit någon mer info
    Om att kunna få balkongen inglasad som tillval
  • Hej Therese!
    Vi väntar fortfarande på bygglov för att glasa in balkongerna och återkommer till er så fort vi har mer info och får hoppas att det blir inom kort.
    Ha en fortsatt fin dag!
    Jeasmine Kundservice
  • Hej , undrar om när vi kan börja ansöka om ingnlasning av balkongen på moränvägen

    Vi har verkligen väntat länge nu !!!

  • Hej!

    Tack för ert tålamod!

    Informationsbrev kommer inom kort till berörda som omfattas av detta. Vi beräknar med att vara klara med alla detaljer under April månad och då kan vi ge en mer fullständig information.

    Med vänliga hälsningar

    Helena
    Helena Uthyrare
  • Hej kommer vi som bor i Rosgården Tungelsta att kunna välja inglasad balkong ?
  • Hej Pia!
    För tillfället har vi inga planer på tillval för inglasning av balkong i Rosgården.
    Jeasmine Kundservice