Hur skriver man kontrakt?

Hur går det till när man skriver kontrakt hos er?
Haninge Bostäder

Kommentarer

  • När du blivit godkänd av oss så är det dags att signera ditt hyreskontrakt. Det sker i första hand digitalt med BankID.

    Vi använder det personnummer du har angivit när du registrerade dig på Mina Sidor för att vara säkra att det är rätt person som signerar kontraktet.

    Om du inte har BankID kan du skriva på ditt kontrakt på plats på vårt kontor, tid bokas. Kom ihåg att ta med dig legitimation om du ska skriva på kontraktet på kontoret.

    Skulle du lämna återbud till lägenheten innan du tecknat kontraktet spärras ditt sökandekonto i sex månader från att göra nya intresseanmälningar.

    Haninge Bostäder