Hur man söker lägenhet

Hur söker man lägenhet hos Haninge Bostäder?
Haninge Bostäder

Kommentarer

  • 1. Skapa ett konto som bostadssökande på Mina Sidor. De uppgifter du fyller i blir din sökprofil när du söker en lägenhet, var noga med att fylla i alla uppgifter korrekt.

    Du kan välja vilka områden och vilken storlek på lägenhet du är intresserad av

    2. När du har hittat en lägenhet som du vill söka gör du en intresseanmälan. Du kan se alla dina intresseanmälningar på Mina sidor.

    3. När tiden för intresseanmälan har gått ut får du ett mejl om du kallas till visning eller inte.

    Alla är välkomna att söka bostad hos Haningebostäder. Däremot gäller vissa förhållningsregler där bostadssökande kan spärras från att söka lägenhet hos oss. Läs om vår uthyrningspolicy.

    Du kan även hitta mer information under vår uthyrningsguide.

    Jeasmine Kundservice