Hur hyr man festlokaler

Hej ! Jag undrar om man ville hyra en lokal till fest I jordbro hur ska man söka och komma i kontakt till er.

Kommentarer

  • Hej!
    Vi på Haninge Bostäder har tyvärr ingen festlokal att hyra ut. Men man kan höra av sig till den lokala hyresgästföreningen där man bor och fråga var det finns lokaler att hyra för lite trevligheter.
    Jeasmine Kundservice