Hur gör jag en felanmälan?

Det finns flera vägar att gå för att göra en felanmälan:

  • Du kan göra det direkt på Mina sidor när du har loggat in.
  • Du kan ringa in till felanmälan på nummer 08-606 89 00 och välja alternativ 1, vilket är felanmälan.
  • Du kan alltid besöka vårt kontor på Rudsjöterrassen 5 i Handen och meddela din anmälan. Våra besökstider är måndag - onsdag kl. 13:00 - 16:00, torsdag kl. 13:00 - 18:00 och fredag har vi stängt.
Utanför kontorstid som på kvällar och helger ringer du vår jourtelefon på 08-124 550 91 vid endast akuta fel. Anmälningar som ej är av akut karaktär kommer att åtgärdas tidigast nästkommande vardag.

Kommentarer

  • Hej,
    Jag har flyttat till den nya lägenheten i Nynäsvägen våningen är väldigt gammal och till och med med viss effekt som verkligen behöver förnyas. min fråga är vad är kriterierna för att få  godkänt för nytt/rent golv?
    tack för svaret.

    Mvh Kidist

  • Hej,

    Kontakta din bovärd Micke Sjöblom och boka in ett möte för
    underhållsbesiktning.