Hej

hur länge kommer min son vara avspärrat. Han hade missat någon erbjudande, Har nu ändrat hans mobil nummer som var fel,och ändrat mail adress till mig så han inte missar igen.Mvh Anja

Kommentarer

  • Hej Anja och tack för att du frågar!

    Tyvärr kan vi inte svara på några frågor om någon annan.
    Han är välkommen hit till receptionen på våra öppettider och legitimera sig så kan vi ta fram det åt honom.
    Välkommen!

    Jeasmine Kundservice